We doen bij SMC Aalsmeer ons uiterste best om de zorg die we leveren, zo netjes en goed mogelijk aan te bieden. Dat betekent echter niet dat er geen klachten of onvrede kan zijn. Mocht u ondanks alle inspanningen van ons toch ontevreden zijn, een klacht hebben, of een suggestie hebben, wilt u dan onderstaand formulier invullen?
Wij vinden het belangrijk om uw mening te horen/lezen. Hierdoor kunnen we blijven verbeteren om de zorg zo optimaal mogelijk te maken.
Na het ontvangen van het formulier nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.
We hopen dan uw onvrede weg te nemen door er samen over te praten. Als dit niet lukt kunnen we via de klachtenregeling van de VSG een beroep doen op een onafhankelijke klachtenbemiddelaar. De klachtenbemiddelaar heeft als taak om op onafhankelijke en onpartijdige wijze het proces van klachtenbehandeling en bemiddeling tussen de betrokkenen zo effectief en laagdrempelig mogelijk te begeleiden. Als we tijdens het bemiddelingstraject niet tot een gezamenlijke oplossing komen, heeft u de mogelijkheid het geschil voor te leggen aan een erkende Geschillencommissie waarbij de VSG is aangesloten. SMC Aalsmeer is lid van de Klachten regeling van de VSG (vereniging voor Sportgeneeskunde).